Hollen news 01/2021

M ilí kolegovia. Pri príležitosti 20. výročia založenia spoločnosti HOLLEN, mám tú česť stručne Vám popísať históriu pobočky a taktiež aj moju, keďže som s pobočkou spätý od jej začiatkov. Do spoločnosti HOLLEN somnastúpil 5 rokov po jej založení v r. 2006, na pozíciu kontrolóra kvality a postupne som striedal pracoviská a pozície v Lozorne vo Faurécii, v SAS, VW, Žiline, Frýdku-Místku a v Košiciach. V lete roku 2006 sombol oslovený s ponukou na dvojtýždňovú výpomoc pri zakladaní novej pobočky v Žiline. Našťastie som súhlasil, a som tu doteraz. Zo začiatku tej práce nebolo veľa a najväčším problémompre nás, bolo pochopiť mentalitu našich kórejských kolegov. Vedia nás prekvapiť aj teraz, ale už vieme ako na nich . Ako plynul čas a my sme sa snažili získavať nových zákazníkov, v roku 2009 sme otvorili stredisko vo Frýdku, kde hlavnýmodbera- teľom služieb bol Hyundai a dodávatelia v okolí. V roku 2011 sa námpodarilo preraziť na východe u zákazníka Getrag (výrobca prevo- doviek, teraz Magna PT). V tomtomomente pozostávala pobočka Žilina z troch stredísk v dvoch krajinách. Bolo to, a aj je náročné na cestovanie, ale výhodou bolo, že sme prípad- né poklesy resp. nárasty prác vedeli vykryť v rámci pobočky. Počas 15-tich rokov sme spoločne zažili vzostupy aj pády, ale čo je podstatné, všetko sme spolu zvládli a spolu napredovali. V týchto dňoch sa pripravujeme na otvorenie nového pracoviska v Prešove a ja pevne verím, že to bude úspešný príbeh, tak ako ho preží- vamposledných 15 rokov. Na záver by som sa chcel poďakovať majite- ľom spoločnosti, za to, že nám v najťažších chvíľach verili a podržali nás. Matej Džuňa Ako plynul čas.. M ilí spolupracovníci, kolegovia. Ako asi všetci viete, pobočky Frýdek v Čechách a Košice na východom Slovensku spadajú pod pobočku KIA Žilina. Najprv si dovolímzhodnotiť obdobie zminulé- ho roka, kedy nás všetkých zasiahla pandémia, a to sa skôr-či neskôr odzrkadlilo na nás všetkých či už v súkromnom, alebopracovnomživote. Chvalabohu, sme posledné ťažkémesiace pan- démie prežili v zdraví, bez výrazných kompliká- cií, čo jemyslímsi, prvoradé. Ako celá firmaHOLLEN, aj naše pobočky boli ovplyvnené. Takmer všetci naši klienti od Frýdku – cez Žilinu až po Košice, mali v určitých obdobiachodstavenú výrobu, čomalopriamo dopadna naše zákazky. Neskôr sa však produkcia obnovovala a naša činnosť sa vrátila postupne do normálu. Dokonca dovolímsi tvrdiť, že sme začali mierne rásť, čo sa potvrdilo ku koncu roka, kedy sme dosahovali rekordy v počtochdodanýchhodín našímklientom. Doba je stále neistá, avšak námsa podarilo dosiahnuť zopár veľmi pozitívnychpracovných úspechov: Frýdek–Místek: pokračovanie na projekte Varroc, nový zákazník – nová výzva výberového konania vo firmeUFFI filters znamenala náš úspech a ďalšie pracovisko, ktorémomentálne rastie a prosperuje. Pobočka vo Frýdkudosahu- je rekordy v počte dodanýchhodín. Veľká vďaka patrí pôvodnému tímu ľudí a veľké očakávania sú odnových kolegov, ktorí boli preskupení z inýchpobočiek, resp. úplne nových spolupra- covníkov. Žilina – KIA: automobilka KIA bola asi v poslednomobdobí najstabilnejšou automobil- kou na Slovensku. Vminulom roku zatvárala z dôvodu pandémie ako posledná a produkcia začínalamedzi prvými. Našťastie, dodáva- teľské reťazce fungovali bez obmedzení a preto nebol závod nejako výraznejšie nútený obmedzovať produkciu. Toto všetko v koneč- nomdôsledku vyprodukovalo stabilitu našich mesačných výkonov a dovolímsi tvrdiť, že naša pobočka patrilamedzi výkonovo najstabilnej- šie v tomto ťažkomobdobí, ktoré sa samozrej- me ešte neskončilo. A nakoniec naša najmladšia a doposiaľ najmenšia pobočka – KOŠICE: kde sme zaznamenali zopár výraznýchmíľnikov: Uplatnenie opcie u zákazníka MAGNA – kde pokračujeme v poskytovaní našich služieb bez potreby vypísania nového výberového konania, na základe spokojnosti s poskytova- nímnašich služieb. Prerazenie u nového klienta FAURECIA, kde sme sa doposiaľ márne pokúšali roky presadiť na projekte Mercedes triedy S. Najväčšia„pecka“ nás avšak len čaká – projekt Garret PREŠOV kde preberáme komplet vstup- nú kontrolu komponentov, rework a opravy na strane vstupných produktov do závodu. Na strane druhej, je to komplexná výstupná kon- trola finálnych výrobkov, reworky, prípadne opravy už zmontovaných dielov. Keď to veľmi jednoducho zhrniem, vo finále to predstavuje približne 100 ľudí, ktorí sa tohto projektu zúčastnia. Držte nám všetci prsty ! Matej Jakub Projekt Garret Prešov 6 7 ŽILINA, KOŠICE, FRÝDEK MÍSTEK HOLLEN

RkJQdWJsaXNoZXIy MTg0Njk=